Sider

søndag 12. desember 2010

Praksis uke 49

Denne uken har jeg også vert på Vigrestad på Lotus blomster, det har vært veldig kjekt. Denne uken har bestått av rydding, vasking av vaser, laging av basiser og dekorasjoner, har også ekspedert noen få kunder, slått inn i kassen og hatt det kjekt.

Her er bilder av det jeg har laget:


Juledekorasjon i rødt

pyntet hvit svibel med rødt

sammenplantning med julestjerne, amaryllus og eføy.

dekorasjon i gull


pyntet chamaecyparis

dekorasjon i gull med en nellik


dekorasjon med lys

en stilig dekorasjon med en orkidè gren


dekorasjon i sølv








 Denne uken laget jeg mye juledekorasjoner. Jeg kjøpte også inn noen materialer slik jeg kunne lage juledekorasjon hjemme. Her er de to juledekorasjonene jeg laget hjemme:



Denne uken har vært veldig kjekk, og lærerik!

1 kommentar:

Blomstertua sa...

Det er en stor produksjon du hadde, mange og flotte arbeider. Veldig kjekt å se. Fine bilder:)))