Sider

mandag 1. november 2010

Valgfri oppgave 01 November.

Jeg begynte og lage forskjellige ide skisser til og finne ut hva jeg ville lage. jeg bestemte meg etterhvert at jeg ville lage en dekorativ, åpen bukett. Her er arbeidstegningen min:





Jeg hadde en kalkulasjon på ca 350 kr.

Jeg brukte 20 roser, en del strå og to greiner med brudeslør.
Tilsammen kom prisen på ca 350 kr når jeg var ferdig med buketten.

Jeg satte opp buketten i radial spiral og tilføyet brudeslør og bjørnegress der jeg følte det passet inn, og ble fint.
Her er resultatet mitt:

Dette er før den er ferdig, du kan se at den ikke er helt hundre prosent.


innpakket og ferdig.




Egenvurdering: 
Jeg syntes denne buketten var enkel og lage. Kunne kanskje laget en mer avansert bukett neste gang. Jeg syntes jeg hadde fine snitt, og innpakkingen var fin. Jeg liker og sette opp buketter, ganske kjekt. 




Ingen kommentarer: