Sider

onsdag 13. april 2011

Bukett til vurdering.

Tirsdag 5 April laget vi 2-3 produkter og skulle velge et av de til vurdering.

Bukett 1:
Jeg valgte ikke denne buketten til vurdering fordi det var litt kjedelig med at den bare var heltrukket hvit, og underlaget var litt skeivt.


Dekorasjonen jeg laget, følte jeg ikke at jeg hadde så veldig bra underlag på, og plasseringen av blomstene ble litt svekket og jeg følte det manglet noe, derfor valgte jeg heller ikke denne til vurdering.



Buketten jeg valgte til vurdering var da denne:
jeg valgte den fordi jeg ligte godt plasseringen av blomster, fikk virkelig til den radiale grupperingsteknikken og ligte material valget mitt.

Jeg lærte bedre valg av materialer, og få en liten utfordring med plassere blomstene annerledels til neste gang, ha en annen plassering enn symmetrisk plassering.
 


1 kommentar:

Blomstertua sa...

Så flink du er;) Fint at du lager flere arbeider og vurderer hvilket som er best og hvorfor du mener det