Sider

mandag 24. januar 2011

Praksis 18 Januar

Denne tirsdagen etter jul kom jeg til en ny butikk: Blomster Kvasten. Jeg kom til en butikk uten noen vintermotiver eller noe. Jeg undersøkte og opserverte butikken. Jeg syns butikken var veldig bra organisert, veldig flott butikk!

Vi fikk snittblomster og da måtte de snittes og settes i vaser først. Etter vi var ferdig med dette, så fikk vi plantene. Som måtte åpnes og settes ut i butikken. 

Idag laget jeg en bukett og en dekorasjon.

Buketten: 




åpen, rund bukett.


Dekorasjonen:






dekorativ bukett.

På denne dekorasjonen fikk jeg lære nye teknikker, og ble enda mer og mer kreativ. Jeg fikk også veiledning og sjekking av teknikk osv.

Jeg likte denne praksisplassen veldig bra, gleder meg allerede til neste gang.

1 kommentar:

Blomstertua sa...

Så fine arbeider du laget. Du har fått prøve deg på kreativitet i dekorasjonen, så bra!! ;)