Sider

tirsdag 10. mai 2011

Blomstersmykke 09-10 Mai

Vi fikk lage blomstersmykke av de materialene og blomstene vi hadde på skolen, som var et nok så stort utvalg. Jeg bestemte meg for å prøve og sy en rose. Jeg trodde først å sy en rose var med nål og sytråd, men det var men en tynn tynn ståltråd, som vi klippet og brukte dem som hamper.

Mitt individuelle mål med denne oppgaven var at jeg hadde veldig lyst å lage en sydd rose, og lære meg teknikken på det. Etter jeg har lagt denne, vill jeg lage den mer spennendes, og flott.

Jeg begynte og finne frem røde rose som jeg skulle velge, og plukket ut den som var mest utsprungen, og begynte og "sy". Jeg tok av bladene på en og en rose, og puttet de små hampene i et og et blad til jeg var fornøyd med størrelsen.

Vanlig str. rose.

Etter jeg bygget den ut.
Når jeg var ferdig med den, bestemte jeg meg for og gjøre noe mer med denne rosen. derfor laget jeg et underlag i sølvtråd med "tommy eide" metoden.


Plasserte rosen i dette underlaget, og surret sølv ståltråd rundt skaftet, og et par bjørnegress over med noen perler.Her er resultatet:

Resultatet.
Ble veldig fornøyd med produktet!